Sunday 25 April 2021

Hieronta

Ensimmäistä kertaa kun aloitin hieromaan olin 24 vuotias. Olin silloin matkustelemassa Intiassa ja tapasin Israelilaisen miehen nimeltä Itzhak joka järjesti parin viikon Thai hieronta työpajan siinä kommuunissa missä olin käymässä. Menin sinne kurssille enimmäkseen sen takia kun hän opetti sen aikana myös meditaatiota ja joogaa. Olin aika yllättynyt miten paljon tykkäsin myös hieronnasta. Opiskelin vähän lisää Thai hierontaa Thaimaassa mutta kun elin silloin mun matkustelija elämää niin en pysynyt missään paikassa tarpeeksi kauan aloittaakseni tekemään sitä ihan työkseni. 

Pari vuotta sitten päätin että on aika saada kunnon ammatti ja tehdä sitä mistä tykkään. Eli menin hieronta kouluun. Valmistuin koulutetuksi hierojaksi Joulukuussa 2019 viime vuoden alussa kun aloitin sen työs lähti suht hyvin käyntiin. Sit tuli korona kriisi ja asiakkaat vöheni yli puolella. En sen koommin ole oikein onnistunut saamaan vakioasiakkaita. 

Olen yksityisyrittäjä ja teen hierontaa. Toimipaikkani on Hoitola97 Mellunmäellä. Tervetuloa hierontaan  https://www.hoitola97.fi/

No comments:

Post a Comment